Making My Brother Think We Got KICKED OUT Of Our House

12 Th03, 2019
6 677 141 lượt xem

I hired an actor to pretend to be our landlord and kick us out of the house... here's how Ethan reacted hahaha
SUBSCRIBE - viworld.info...
Merch - dolantwins.com
Ethan’s Stuff
INSTAGRAM - instagram.com/ethandolan/
TWITTER - twitter.com/EthanDolan
SNAPCHAT - EthanDolan
Grayson’s Things
INSTAGRAM - instagram.com/graysondolan/
TWITTER - twitter.com/GraysonDolan
SNAPCHAT - GraysonDolan
Thumbnail by - Instagram.com/jordindesigns
jdesigns.myportfolio.com

NHẬN XÉT
  • Those glasses are sick!

    DixieFishin With Charles AdderholdDixieFishin With Charles Adderhold7 ngày trước
  • 0:55 the landlord has a Co0l name. Still don’t know how to pronounce it

    DilucDiluc10 ngày trước
  • “Give this man a fucking Oscar!! who is this man??” God damn I love Ethan

    STAN SKZSTAN SKZ14 ngày trước
  • 24:43

    IvyIvy18 ngày trước
  • 25:35🤣🤣🤣

    THOR The God of ThunderTHOR The God of Thunder27 ngày trước
  • grayson can act tho. i knew it was fake and i was getting nervous aha

    Elaina ApthorpeElaina ApthorpeTháng trước
  • When the ‘landlord’ found the drum set that’s exactly how my parents reacted when they found my dab pen. PTSD.

    Charley MayfieldCharley MayfieldTháng trước
  • Even off camera Ethan is such a gentleman. He didn’t overreact, get slightly angry and he was like ‘I understand’ and like ‘yes I appreciate you renting this to us’. Like such a genius human compared to other VIworldrs. Love them ;)

    maria traversmaria traversTháng trước
  • Normal people when getting slapped : (head swings to the side) Grayson getting slapped : (flies to the couch and slams on the floor)

    waanjaiiwaanjaiiTháng trước
  • No one: The fake landlord every 5 seconds: huh

    8b 28 zainab arif8b 28 zainab arifTháng trước
  • snssbssssm

    zoe jnskazoe jnskaTháng trước
  • grayso looks good in glasses

    Lisa KushabaLisa KushabaTháng trước
  • LMAO

    lily9550 lily9550lily9550 lily9550Tháng trước
  • Grayson: I’m gonna send the REAL landlord here Me: confused af

    eva lopezeva lopez2 tháng trước
  • U got him very good... And his acting 😂😂😂🤣

    Alfred C JeanAlfred C Jean2 tháng trước
  • ok but nones talking about he CASUALLY just bought TWO gro pros like...

    Mikayla FinkMikayla Fink2 tháng trước
  • "Why am I hugging you?" Ethan lmao

    Sarah PriceSarah Price2 tháng trước
  • I LOVE HOW ETHAN SAYS “Grey” 😩😭😍❤️🥰

    Sasha CardenasSasha Cardenas3 tháng trước
  • Anyone else having a Dolan twin marathon ??

    Unicorn BlasterrrUnicorn Blasterrr3 tháng trước
  • I think Grayson shaved his hands like I don't know his hands are looking so clean

    Alizeh AliAlizeh Ali4 tháng trước
  • It's so sweet that Ethan was ready to fight

    Layla CartwrightLayla Cartwright4 tháng trước
  • Who here 2020 October 7?

    •Kim Nabor••Kim Nabor•4 tháng trước
  • fake landlord: huh.. my anxiety: *increases*

    PurpleMariPurpleMari4 tháng trước
  • Huh?

    coolcesarcoolcesar4 tháng trước
  • *flashbacks to Spider-Man: Far from Home*

    EmmaEmma4 tháng trước
  • take a shot every time grayson mentions the amount of cameras he has

    Ruby-Jean JonesRuby-Jean Jones4 tháng trước
  • 2016/2017 Grayson is back in this video 🔥❤

    Analasha SaikiaAnalasha Saikia4 tháng trước
  • Grayson: "i told ethan i have a science affection and im pretty sick so i wont be able to go out". also Grayson: but thats not at all thats happening! me: so your not sickkk?

    Rachel DaunocoRachel Daunoco5 tháng trước
  • Love this one

    Elena KElena K5 tháng trước
  • That was a goood prank Gray, respect

    Rayne DeboRayne Debo5 tháng trước
  • it the Dolan twins uh There's just one of you I died

    Sheina PoleSheina Pole5 tháng trước
  • 34

    Marcus MarounMarcus Maroun5 tháng trước
  • Ok, but why does Gray look like the kid from the Kingsman movies with those glasses on?

    Nails Are LifeNails Are Life5 tháng trước
  • Mr kate is awesome dude

    Sam XSam X5 tháng trước
  • the way that greyson stood up for ethan :(

    Sofia TestaiSofia Testai5 tháng trước
  • 21:00 "so you just like kicking out kids that are like hungry..." *signals to ethan* Ethan: yeah i am actually kinda hundry._.

    Carlos MontesCarlos Montes5 tháng trước
  • i just love how gray can barely function on his own omg

    Ava JohnsonAva Johnson5 tháng trước
  • That whole thing was awesome

    Isabelle HoferIsabelle Hofer5 tháng trước
  • the best PRANK GRAYSONs done so far

    R13T5AR13T5A5 tháng trước
  • My accomplishment from this video: i got to know the camera man's name is kyle, has white hair and somewhat looks Korian

    Umer RiazUmer Riaz5 tháng trước
  • No one: Absolutely no one: Grayson: I'm the more smarter twin

    Dan PraiseDan Praise5 tháng trước
  • Oooommmmggggg so you are twıns and you can open hes phon so cool hahahaha and he can open yours haha omgggg🤪😂😂🤣😅😅🤣😇🤣

    Meksut PolatMeksut Polat5 tháng trước
  • I was cringing so bad👁👅👁

    Skye BakerSkye Baker5 tháng trước
  • 00:1 when he first started talking I lokey thought it it was Ethan 😳

    lućidlućid5 tháng trước
  • Why did I think you two shared a bed 😑

    Akanansn SkansenAkanansn Skansen5 tháng trước
  • i just have to say coming from someone with problems lmao..mad props to u ethan hunny cause i would of torn that man to shreds

    Libby BurtonLibby Burton5 tháng trước
    • Libby BurtonLibby Burton5 tháng trước
  • Does Graceson wear eyeshadow? It almost looks like he does

    Casey ChaponeCasey Chapone5 tháng trước
  • Ok but can we talk about how good the fake landlord’s acting skills where 🤣

    So I EditedSo I Edited5 tháng trước
  • Who’s watching in 2020??😊😊

    Olivia BeathamOlivia Beatham5 tháng trước
  • Alright cause Grayson didn’t have to throw himself on the ground all like that

    Genesis FigueroaGenesis Figueroa5 tháng trước
  • It's about to get down

    Zodwa MthembuZodwa Mthembu5 tháng trước
  • Nobody: Literally nobody: Walt: *subtly roasting Mr. Kate's work*

    Savage UnicornSavage Unicorn5 tháng trước
  • Damn I got a little bit of anxiety watching this

    Ilene GoddardIlene Goddard5 tháng trước
  • Is it just me or at 05:00 I thought is was Ethan?!!?!?!??!?!

    destiny santosdestiny santos5 tháng trước
  • Grayson-gets slapped Ethan-stares at him 😂

    Alexis ShullAlexis Shull5 tháng trước
  • I can’t stop laughing at how fast he got up after he slapped him😭😂😂

    Alexis ShullAlexis Shull5 tháng trước
  • E kept on looking at gray this hole video like 🥺 It almost killed me

    Carissa BerardCarissa Berard5 tháng trước
  • For a second when Gray put on the glasses, he kinda looked like Griffin Johnson

    Anvi JamkhandeAnvi Jamkhande5 tháng trước
  • I really hate your attitude

    JarxedJarxed5 tháng trước
  • This guys acting is amazing

    JarxedJarxed5 tháng trước
  • how normal people prank: use one or to camera's that they already have how grayson pranks: buys glasses and pen with a cam in them plus two brand new go pro like wtf

    Ayeisha BinghamAyeisha Bingham5 tháng trước
  • Back in the dAaAaAaAy

    Unequipped X PhxtographyUnequipped X Phxtography5 tháng trước
  • 6:25 Look at the date of the video...And when this was posted, or is the pen just messed up?

    rosieeerosieee5 tháng trước
  • Not trying to be weird (but Grayson is hot ☺️❤️♥️)

    Abagail HeymerAbagail Heymer6 tháng trước
  • i felt so uncomfortable they were getting pretend yelled at. 🥺

    dani obviouslydani obviously6 tháng trước
  • If I was both of them, I would wake up and look for fake cameras every day. lol

    Garrett HoffmanGarrett Hoffman6 tháng trước
  • They always say grayson cant set up a camera but he set it up better that ethan

    YouTube PicturesYouTube Pictures6 tháng trước
  • Ethan at 22:27- who is this man?!

    Joe GomezJoe Gomez6 tháng trước
  • The pen said June 2017

    Evelyn BoronEvelyn Boron6 tháng trước
  • Grayson: ~talks about spy glasses~ Me: ~takes off glasses and wonders if the government is spying on me~

    Bugs BunnyBugs Bunny6 tháng trước
  • Grayson has nice pranks that are not harmful Eathan on the other hand...he has the harmful pranks but somehow its funny

    james pinojames pino6 tháng trước
  • Ethan's face when Grayson got slapped: 👁👄👁

    P LP L6 tháng trước
  • bro the end i got so scared and started like hyperventlating

    Jade PayanJade Payan6 tháng trước
  • 22:33 why am I hugging you 😂💔

    Tala QTala Q6 tháng trước
  • Grayson was gonna fightttttt

    Nargis TunesNargis Tunes6 tháng trước
  • 😂😂😂😂😂😂😤 this is ssooooo reall

    Nargis TunesNargis Tunes6 tháng trước
  • 22:30 to end 23:32

    FUCKIEFUCKIE6 tháng trước
  • That slap tho loll 😂😂

    Maheen LifeMaheen Life6 tháng trước
  • wtf they litterly copied our joke omg

    lexie kanelexie kane6 tháng trước
  • 22:11 Grays laugh😂😂😂😂

    MusicGirl5MusicGirl56 tháng trước
  • im pissed even though i know its fake

    itssophiaonlyitssophiaonly6 tháng trước
  • Why did the date on the spy pen say 2017?????

    CourtCourt6 tháng trước
  • it looked like a video game with the glasses

    Louise BraceLouise Brace6 tháng trước
  • Pls never ever get glasses xD

    Petra MagassyPetra Magassy6 tháng trước
  • Grayson 👏👏👏👏👏 Ethan #bowdown 😂😂👍😇

    Phillip HeketoaPhillip Heketoa6 tháng trước
  • E was feed up from the start he like bittttttch this is my house.😡

    Hi hiHi hi6 tháng trước
  • “But instead you got bitched by a 19 year old boy... guy” Omg I love him sooo much lol ❤️❤️😳

    Elise PetersElise Peters6 tháng trước
  • why is no one talking about how good grayson looks in glasses

    矢那矢那6 tháng trước
  • 11:21 No one: Not even Donald trump: Grayson : by his ...more smarter brother

    wesleyismeewesleyismee6 tháng trước
  • "why am I hugging u"😂

    SannySanny6 tháng trước
  • Why he fly during that slap 😂😂😂

    SannySanny6 tháng trước
  • Saving the house for his daughter 💀💀

    SannySanny6 tháng trước
  • "kick kids out who's trying to accomplish their goals who's hungry" period

    SannySanny6 tháng trước
  • "can u step back from my brother" period

    SannySanny6 tháng trước
  • "im a landlord I got to right" oh my

    SannySanny6 tháng trước
  • 16:34 how many drums does either have

    SannySanny6 tháng trước
  • 16:07 i didn't think the set was that simple

    SannySanny6 tháng trước
  • Ethan sounds still sleepy I would've been frustrated

    SannySanny6 tháng trước
  • Nobody: The landlord:"huh. Ah"

    SannySanny6 tháng trước
  • 11:55 when u wear too much lip balm

    SannySanny6 tháng trước
VIworld